Dutch

Thank you to MiniFlutez for translating my guide into Dutch! ^^




Hallo Pangya spellers!

Pita heeft speciaal voor ons een guide gemaakt voor spellers die moeite hebben of geirriteerd zijn door de 7767 inlog error. Pita begreep wat een 7767 betekende maar om het optelossen is het een hele andere zaak. Gewoon een emailtje sturen met je email en wachtwoord naar de addmin helpt niet. Pita gaat laten zien hoe je de 7767 moet aanpakken. Dit is een simple explanatie omdat het hele process niet zo moeilijk is. Het heeft vooral met geduld te maken. De GM’s hebben het al druk genoeg met Pangya, Trickster en Grand Chase.

Voordat we biginnen vertellen we even wat 7667 is.




Wat is ‘’7767’’?

Een 7767 wilt zeggen dat je account even opslot zit, waardoor je dus de forums niet op kan. Dit kan honderden redenen hebben. Niet altijd zijn deze slecht. Bijvoorbeeld als je account gehacked is.

Wat we even duidelijk moeten maken is dat een 7767 GEEN ERROR IS!

Je noemt het dus gewoon 7767, niet 7767 error.

Nu wat je moet doen als je de 7767 hebt.


Wat moet je doen als je ‘’7767’’ hebt.

Dit is een makkelijke en simple manier om de 7767 aantepakken.

Step 1 : Stuur een e-mail naar de Account Admin -> accountadmin@sgiwest.com

E-mail de Account Admin met deze info hieronder en bij het onderwerp titel moet je 7767 noemen.

1. Volle naam. <- De volle naam die je voor je Account gebruikt hebt.

2. Adres. <- Het thuis adres die je voor je Account gebruikt hebt.

3. Stad, Provincie en zipcode. <- Wat je voor je Account gebruikt hebt.

4. Hoe je points koopt. <- Naam van de laaste manier op hoe je points hebt gekocht.

5. Geboorte datum (maand/dag/jaar/) <- Die je voor je Account gebruikt hebt.

6. Land van waar je speelt. <- Die je voor je Account gebruikt hebt.

7. Account naam. <- Wat je gebruikt om inteloggen.

8. Geheime vraag. <- Die je voor je Account gebruikt hebt.

9. Geheime antwoord op geheime vraag. <- Die je voor je Account gebruikt hebt.

10. Welke Ntreev games je speelt. (Pangya, Trickster en/of Grand Chase)

11. Waarom je ze mailt. <- Geef een simpele reden. Gewoon wanneer je voor het eerst kreeg en wat je misschien gedaan hebt om het te krijgen. Dus geen groot verhaal!




ALLES MOET IN HET ENGELS!



Stap 2, Geduld.

En nu moet je wachten. De GM’s zijn al druk genoeg en moeten heel veel doen. Dus ga niet spammen met : IK HEB NOG NIKS.

Als je binnen 24 uur nog geen antwoord hebt stuur dan een rustig en normale e-mail met je Account naam en vraag om een update over je account.



En onthoud, alles moet in het
ENGELS!



Stap 3, Antwoord.

Yay! Een antwoord!

Als je alle informatie goed hebt gegeven dan zal de Account Admin zeggen waarom je de 7767 probleem had. Als het meer is dan alleen inloggen op de forums dan moet je nog een paar e-mails sturen over je situatie en wat er aan de hand is. Zodra de Account Admin heeft gezegd : *Account naam hier* doet het weer, ben je vrij van de irritante 7767!